BAD DREAM.

Vaknade tjugo över fyra i natt av en mardröm.
Jag jobbade som prostituerad (?) och så hade en kille jag sålt mig till bestämt sig för att mörda mig!
Fast han skulle begrava mig levande??! Hallå, liksom! Jag vet att sånt händer, men det är SJUKT. Fyfan.
Kunde knappt somna om. Var rädd och frös jättemycket.

Tar ledigt från skolan idag. Måste packa, städa, tvätta osv.
Imorgon ska jag och halva klassen åka på bartenderutbildning i Göteborg.
Vi kommer ha utbildningen i två dagar, torsdag och fredag.
Men jag och ett gäng tjejer ska stanna kvar en extra natt, till lördagen, och festa!
Kommer bli awesome!

Skönt att komma iväg från Lund. Igen. Haha!

Hörs nog lite senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0