I WANT TO LET YOU GO.

Det finns så jävla mycket skit i världen. Folk som ljuger & beter sig för jävla illa. Människor som är otrogna, slår sin partner & våldtar främlingar. Men egentligen, sånt kan jag har överseende med. Ta det lugnt nu! Jag stöttar inte våldtäktsmän eller kvinnomisshandlare. MEN! Jag tycker det är värre med de kvinnor (ja, oftast kvinnor) som stannar kvar hos sina svin till män. Tjejer som tror på allvar att "han visar sin kärlek genom att slå mig". Jaha, schysst! Kanske borde alla göra så istället? Jag vet att detta är "ett känsligt ämne" enligt många. Mest oldies och konservativa jävlar. Men vafan! Get over it. Eller sluta läsa.

Grejen är ju den, att tjejer blir för jävla naiva och vågar inte säga ifrån när något känns fel därför vuxna människor har sagt åt oss ända sen dagis att vara tysta! Jaha. Sitt still, var tyst, bli slagen. Gå med på vad som helst. Som om ingen någonsin skulle få för sig tanken att säga ifrån! 



Fan. Datorn halvt gav upp och jag tappade tråden. Blev inte mer än såhär, antar jag. Som om datorn gav upp. Som om jag fortfarande var tre år och datorn var en vuxen. "Var nu tyst Sanna!". HAHAHA förrutom att jag nu har makten över datorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0