PLUGG.

Har precis gjort en lista på allt jag måste göra innan onsdag.
(Helst, vill gärna ha några fria dagar på lovet).

Har redan börjat med en talanalys om Martin Luther Kings berömda tal.
Sådär skoj, hade hellre gjort det muntligt och diskuterat det, men men!

Ska även jobba lite med studentinbjudningarna idag.

Förhoppningsvis orkar jag ta itu md två andra grejer. Har redan haft redovisningen, men måste lämna in manus till det. Sjukt störigt att ha det efter sig, men jag får väll skylla mig själv.

Jag är så jävla dålig på att verkligen ta itu med saker.
Jag hatar att plugga.
Inte bara att det är tråkigt, det är svårt som fan.
Blir aldrig lugnt, kan aldrig släppa allting till 100% och bara koncentrera mig på att plugga.
Men vissa dagar, som idag, är det skönt att sitta i vardagsrummet, massa ljus från fönstrena och massa vatten. Lite lugn och ro, sitta och knappra på datorn. Bättre än att plugga in glosor eller läsa en text i en bok tycker jag.

Jag vet hur jag borde göra för att kunna koncentrera mig, jag kommer alltid med bra förslag till andra som har svårt att  plugga, så jag borde ju klara av  det själv, men som sagt så tycker jag det är förjävla tråkigt.

Jaja, ska återgå till talanalysen.... HEHEHEHEHE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0