STUDENTKORT...

Sitter och kämpar med studentinbjudningar. Till familjevänner och släkten ska jag skicka ut kort. Mina vänner får en inbjudan på Facebook. Men hur fan gör man en snygg inbjudan i Word? (Typ det enda programmet jag kan, så nämn inte Photoshop eller liknande...) Ärligt talat så är det skitsvårt! Det ska vara snyggt, inte se amatörmässigt ut men jag vill samtidigt att det ska vara personligt. ÅHHH! Finns det någon som kan göra detta åt mig? Typ en affär eller nått? Känner mig handikappad och korkad. Och jag hatar det.

Hade gärna gått ut och gått, men är slut i mina knän, fötter och i ryggen efter att ha stått upp hela dagen. Men jag ska inte klaga - so far so good! Och 1000 gånger bättre än skolan.

Nej, ska försöka ta tag i inbjudningarna en sista gång.... Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0