WHY IS IT HARD TO BE MYSELF?

Jag tror att man väljer hur man vill bli sedd.
Vissa väljer att spela korkade. Ställa dummar frågor och komma med någonting som ska likna argument men som egentligen bara är bajkorvar som rinner ur munnen på dem.

Andra människor tänker steget längre. Är sig själva, försöker lära sig mer. För nej, ingen kan allt om allt. Det är därför man kan diskutera saker.

Jag har alltid undrat hur folk ser mig. Vare sig det är första intryck, eller när man väl lär känna mig. Jag vill att folk ska säga hon är lätt att umgås med, om mig. Men jag vet inte. Jag kanske är skitsvår att vara med! Shit vad hemskt, i så fall!

Skriv, kommentera, skicka hat-mail, skicka brev på posten, gör vad ni vill, men jag vill väldigt gärna veta. Bra som dåligt! PLEASE.



Hörs sen-


Kommentarer
Postat av: emily

Du är lätt att umgås med.

2010-03-10 @ 10:05:40
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0