18:29-4

Lyssnar på Kents senaste album Röd. Egentligen skitkasst om man jämför med dom gamla, Du & Jag Döden eller Vapen & Ammunition. Men texterna är fortfarande okej.

Hur som helst, mamma blev jätteglad för min och Olivias skull att vi hittat lägenhet och tyckte vi var duktiga som varit och kollat! Makes me smileee:D Syrran hade redan ringt och bara pratat med mamma, hon har fått deklarationen men sen var hon sjuk så orkade inte prata med mig:( Depp. Men jag vet att hon läser detta, så jag har ett meddelande till dig, Josse: Jag saknar dig jättemycket och längtar till 5 juni när du kommer hem! Det har hänt så mycket här hemma och det ska bli så jävla gött att få berätta allt. Ps, jag avsäger mig tävlingen om vem som blir brunast. På grund av Island är det fortfarande kallt och molnigt i Sverige:/ Ds.

Imorgon väntar en späckad dag i Köpenhamn och Malmö. Ska dricka lite té och prata med mamma. Har saknat henne.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0