ALL THE THINGS I FEEL I NEED TO SAY.

Okej. Typ världens sorgligaste avsnitt av Grey's Anatomy på hela säsongen. Vill inte avslöja allt, men liksom. Fan. Jag bara låg i soffan när det var slut och storbölade. Som om jag inte kunde sluta. Typ, en asgullig tjej som var nio år. Så bara dog hennes mamma?! Varför är det så? Och varför händer det alltid skit till snälla människor? OCh så tänker jag typ, vafan hade jag gjort om min mamma dog? Jag vet, man ska inte tänka så, hon ligger inte ens på dödsbädden. Men OM. Det finns ju alltid en chans. Jag är helt förstörd efter att jag sett detta avsnittet.

Och Callie och hennes flickvän som gjorde slut?! För att Callie ville ha barn typ. Så jävla ledsen blev jag. Typ snyggaste paret i serien ever så bara: -_______-. End. Och varför är det aldrig så på riktigt? Varför är det lätt i ens huvud och i tankarna, men så fort det ska ut genom munnen eller när man ska visa det fysiskt, blir det jobbigt och pinsamt. Det tar liksom emot något så fruktansvärt mycket. Det gör ont i ens själv och hjärtat värker. För att man låter bli att göra något. Det är också så sjukt.

Dagens artist: Joshua Radin. Säger det mesta om min dag i helhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0