& DU SOM JAG.

Halva min säng luktar Olivia, det är mys. Fastän jag inte behövde gå upp förens kvar i nio vaknade jag åtta, när Olivia gick. Men det gör inget, är inte så trött och ska passa på att se ett avsnitt av Friends innan jag ska göra mig iordning!

Idag väntar en rolig och spännande dag! Ska först till Katedralskolan med klassen och lyssna på en konferens eller något liknande. Efter det ska jag antaligen hem, packa ihop lite och dra till mamma. Sen ska jag och Olivia till Arbetsförmedlingen, skriva in oss och prata lite med dom.
Senare idag ska vi på ett annat spännande uppdrag! Berättar senare i eftermiddag/ikväll om hur det gick!

Nej, nu väntar Friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0