FANFORMITTLIV.COM

Idag, passerar jag en port som öppnas av en av dom snyggaste människorna jag sett. Samtidigt som jag ser denna underbara människa halkar jag, lägger av den högsta fisen jag någonsin lagt - mid-air.. och bröt foten.
Idag så väckte min hund mig kl fyra på morgonen genom att börja kräkas i min säng. Jag var tvungen att gå upp slita av alla sängkläder och bädda rent. När jag var klar gick jag och la mig igen, 30 sekunder senare ringde väckarklockan.

Idag var jag tvungen att köra 15mil för att köpa ett par gardiner jag ville ha, de var dubbelt så dyra. När jag kommer hem och sätter upp dom är dom ungefär 3 dm för långa, tänkte sy upp dom. När jag kommer tillbaka så har katten kissat på ena och de har runnit på den andra gardinen.
Idag blev jag hungrig och skulle rosta mackor. Jag satte mig i soffan och väntade på att de skulle bli klara, jag väntade och väntade. Jag gick ut till köket och såg att jag inte satt i sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0