FINA MINNEN.

Gick igenom gamla sms, de man inte tagit bort för dom är roliga/söta/allmänt gulliga. Saker som betytt mycket eller som gett mig välrdens bäst känsla. Kanske bara för en sekund, men jag älskar dom ändå! So, here we go! Enjoy.
John utbrast precis med "uuuuääh, why did she leave?"
Från Theo, när jag varit uppe i Karlskrona och tagit hand om pojkarna!

"Aldrig att vi bor där! ALLA TRE. Panik!"
Från Olivia, angående ******* lägenhet.

"Puzz"
Från Hanna. HAHAHAHA.

"Hej du där....."
Från Olivia - som om hon inte kände mig....

"Tjo Sanna;)"
Från Robin - TJO, liksom..

"Lycka till idag!!! :D"
Från Isabell precis innan anställningsintervjun.

"Tjena. Lite sega eller?"
Från Isabell. Mitt svar: "Hej. Ja."
Andra favoriter är Kaksmulan, Sötsugen, Pöss, eller varför inte Kram?

Kommentarer
Postat av: isabell

HAHAHAHA, palla sanna :(

2010-05-12 @ 22:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0