GÅRDAGEN - FETT VÄRT.

Varför är det så, att när jag druckigt kan jag aldrig sova så länge? Klockan är fan inte ens tio och jag är vaken. Gårdagen var fett värt i alla fall! Stack dock aldrig in på området eftersom vi var hos Måns och Robin och alla andra ville spela Fifa. Jag chillade mest. Drog runt lite sen, träffade bland annat Johanna, Anna och Sara. Stack till Burger King. Alla uteställen var proppade med människor så gick fan inte att komma in. Hem vid ett, däckade halv tre. Varför är det så?! Är liksom skittrött nu men kan fan inte sova!!! PANIC! Haha, skääämt.

Ska hem till Måns och Robin idag igen. Faktiskt om två timmar, WOHO-slipper stressa! Blir lite frulle dääär sen ut på området vid ett=)

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0