HA EN BRA KVÄLL!

Okej. Har spenderat två timmar med att ta ut allt ur garderoben, damsuga den, och hänga tillbaka (nästan) allt. Några linnen slängdes - annat ska skänkas bort/säljas.

Jaja, mamma ringde för ett tag sen. Ska dit på lite kaffe och träffa mormor & morfar också. Längesen nu!

Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig. Varken nu när jag bara ska till mamma eller ikväll. Kommer inte tillbaka till pappa så måste bestämma mig nu. Suger lite. Fastän jag gått igenom alla kläder har jag ingen aning om vad jag ens vill ha på mig. Kommer det vara varmt ikväll? Kan man ha shorts? Ska jag ha en cool band t-shirt eller ett taight linne?Eftersom jag känner mig själv ganska väl blir det nog en t-shirt. Men vi får väl se! Har ju lite kläder hos mamma också, kanske ska kika där! Nu kör vi - Ha en fin kväll!

Fortfarande ganska bränd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0