HONEY.

Varit i Helsingborg och tittat på lägenhet! Så jävla bra var den! 3 rum och kök. Bra läge, lite dyrt men det kostar att leva. Jag älskar den. Faktiskt. Kanske är det så när man sett en lägenhet för första gången, men jag fick bilder i mitt huvud om hur jag och Olivia skulle inreda, hur mitt rum skulle se ut och vad vår första middag skulle bestå av. Shit alltså. Vill verkligen ha den! Och som tur är (för oss) har inte alls många tittat på den. Om det går vägen hyr vi den i ca 6 månader fr.o.m 1 augusti! Håll tummarna. (Eller inte).
Ska meddela mamma om nyheterna ikväll, hoppas hon blir happy:)

Hoppas vi hittar jobb som passar oss också så vi har råd med lite mat i alla fall! Nu är jag ganska speedad så ska lugna ner mig genom att läsa lite bloggar. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0