I HOPE YOU'RE NOT LONELY WITHOUT ME.

Idag har jag spenderat massa tid åt att tänka på om och men. Som om det skulle ändra mitt liv. Men, liksom, vad skulle hänt om jag inte gick gymnasiet? Om jag gick på en annan skola? Om jag inte träffade de människorna jag gjort. Kanske om jag såg annorlunda ut men hade samma personlighet. Vem hade jag då varit? Hur mycket kan vi få ogjort? Hur mycket är värt att ångra? Är något värt att ångra? Vem kommer gråta om jag dör? Vem hade brytt sig om jag inte kom till skolan? Vem hade sagt "Sanna är inte här idag". Vem lägger märket till saker jag själv inte ens tänker på?

Vad är det som gör att man saknar vissa så jävla mycket att det gör ont men andra skiter man fullständigt i? Jag har så jävla mycket tankar och ingen kan liksom svara.

Så jävla långsam dag förövrigt.


This morning @ my bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0