ITS ALL GOOD.

Idag hade jag en medelbra dag. Den var inte dålig, inte kanon. Men vilka dagar är det utan sol, egentligen? Men nu ligger jag här, avdomnad i soffan, hur glad som helst! Vet inte vad det beror på, blev bara fylld med lycka!

Det är faktiskt kul när det går bra för andra. Jag har börjat inse det mer och mer. Och verkligen kunna vara genuint glad för andras lycka. Jag blir glad av att se andra glada & jag vill att andra ska bli glada av att jag är glad:) Give away a smile tomorrow:)

Själv är jag ledig. Om det är dåligt väder (vilket inte hade förvånat mig) ska jag ligga i badet i några timmar & sedan plugga pasykologi. Om det är fint väder ska jag sitta ute på balkongen, sola lite, kanske ta en prommenad! Längtar efter min säng, längtar efter att få sova ut! Vi hörs imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0