JAG ÄLSKAR DEBATTER.

Om det är något jag älskar, både att göra och se/lyssna på så är det debatter. Visst, såklart har det med ämnet att göra också. Men generellt sätt, för det mesta, älskar jag debattar. Har precis lyssnat på Debbat på SVT2 från igår. Blondinbella var ju med och pratade. Dem pratade om klasskillnader och klassamhälle i Sverige. Jävligt intressant! Många sa väldigt bra saker, andra sa mest skit. Kulturchefen på Aftonbladet säger tex till Blondinbella: Men du tjänar ju pengar på dina anställda! Och så sitter jag hemma i min soffa och vill hoppa in i datorskärmen och klösa ögonen ur kärringen!! Ja, men det är ju inte bara Blondinbella som gör det, det gäller ju i så fall alla arbetsgivare! Så jävla sjuk kommentar, hahha. Skrattretande.

Om 45 minuter börjar Grey's Anatomy och jag har redan köpe Coca-Cola och Marabou Passion till mig och Olivia! Hoppas den är god!=)


Blondinbella - Riktigt grym tjej tycker jag!


Grey's Anatomy ikväll 21.00 kanal 5! (Dock är inte Burk kvar och några nya ansikten har tillkommit!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0