LÅNG FREDAG.

Godmorgon hoppas allt är bra med er:)
Själv är jag ganska trött & väldigt stressad!

Ska vara i skolan om 20 minuter för att sälja biljetter och i Malmö klockan 1 för att äta lunch & gå på stan med mamma. Herregud, jag som tyckte jag hade mycket tid när jag gick upp klockan tio. Tydligen inte...

Ska springa till bussen nu, måste bara inom McDonalds och köpa kaffe, det enda som McDonalds verkligen kan & det enda som är gott där! Jaja, om någon som ska till skolan ser detta - förlåt - jag blir sen!!

Gjorde mig en toast, men spillde såklart smält ost på mina byxor! Typiskt att allt händer när man har som minst tid på sig att fixa det!

Eftersom jag kommer vara borta länge kommer jag därför inte heller blogga. Men kika in i eftermiddag, ska nog köpa min studentklänning idag & i så fall ska jag såklart visa den!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0