LET'S GO.

Ska gå till skolan om 30 min. Hoppa på en buss och åka iväg med Tur3. Blir ett dygns äventyr för oss och eftersom jag känner min klass väääldigt bra vet jag att det kommer hända mycket sjukt. Egentligen har det redan börjat. HAHAHAH satt och pratade om att ingen skkulle trilla/dö på de branta ställena. Elin Nilsson säger lite oroligt Nej det är bäst att ingen dör....då blir vi försenade och jag ska göra naglarna klockan fyra på onsdag! Klassen ba: ,.-,-,.fjqwophfbqilgbfiwö.

Ska till en skog tror jag. Kommer därför inte finnas internet och jag orkar inte släpa med mig datorn! Ska bli skönt att komma iväg och släppa all press inför balen och studenten. Ha en fin dag & kväll, vi hörs igen imorgon♥

Kanska skönaste och enklaste outfiten någonsin? Slitna ljusa jeans och vitt linne!


Jag och ryggan.


Jättesmart att spänna fast ryggsäcken på magen, då blir det inte lika tungt!
Bra för ryggen också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0