LIVE WITH IT.

Jag kan inte sova & är inte särskillt trött så ska fylla i en asfet lista!


VEM
vem är i rummet med dej? - Inte en jävel :(
vem fick du senast sms av? - Marcus
vem tänker du på nu? - Lowe
pratade du senast med? - Max
vems hus var du senast i? - Emmas stuga
sa du senast ”jag älskar dej” till? - Mamma, heeeeeeeh
vem önskar du var med dej nu? - Min myskompis♥
vem är din favoritsläkting? - Kusinerna
vem i din skola går dej mest på nerverna? - Haha, whatever

VAR
var går du i skolan? - LUND
var är din telefon? - Sängen
var är din mamma? - I hennes säng antar jag
var sover du? - Min säng?
vart handlar du mest? - Konsum typ haha
var fick du tag i tröjan du har på dej? - Syrrans garderob

VAD
vad åt du senast? - Ris
vad drack du senast? - Vatten
vad är det för färg på dina byxor? Har inga byxor för tillfället
var är den närmaste saken som är blå? - Min byxor som ligger på golvet typ
vad gillar du mest med skolan? - TUR3♥
vad har du på fötterna? - Inget
vad är din favorit färg? - Svart, rött
vilken film såg du senast? - Inte en jävla aning. Typ Ali-G hahah
vad hör du just nu? - Vinden där ute :(

HAR DU
1.varit tsm med fler än 3 st personer? - Ja
2.sovit i en annans säng? - Ja
3.hånglat med någon? - Gissa?
4. varit kär? - Aa
5 tyckt att din kusin är het? - Överhet. not.
6.sovit naken? - yes
7.kört över hastighetsgränsen? - nejjj!
8.målat om ditt rum? - Faktiskt, en fondvägg :)
9. dansat framför en spegel? - Hela tiden
10. fått hicka? - Alldeles för ofta
11.dumpat någon? - Ja
12.stulit pengar från en kompis? - absolut inte!
13.hoppat i en bil med folk du just träffat? - Mm
14.varit i slagsmål? - inte direkt
15.smugit ut ur ditt hus? - Haha, japp
16.haft känslor för någon som inte känt detsamma? - vem har inte?
17.hånglat med en främling? - Ja
18.är du kär i någon just nu? - nej
Det här var så jävla kul att det förgyllde min dag!
Not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0