SAMMANFATTNING AV 1 1/2 DAG.

Tisdag:
Vaknade tidigt, gick till skolan. Bussen var såklart försenad, men vi kom iväg innan halv tio. Åkter förbi Helsingborg och jag fick en djup känsla av saknad... Anyways! Åkte till ett hotell i Mölle, väldigt fint faktiskt. Sen klättrade vi bland stenar typ. Vandrarhemmet vi kom till var mysigt & jag blev helt lugn av att vara där!
På kvällen blev det grillning & lekar! Jag bodde med Marianne, Elin och Thure vilket gick jättebra tycker jag. Fast alla lät skitmycket när dom somnat så jag hade lite problem med att komma till ro, haha!

Onsdag (Idag):
Vaknade halv åtta (vilket är sjukt tidigt för mig!) och åt frukost. Sen var det packning & städning som gällde! Åkte till Nimis som Lars Vilks byggt. Helt okej, fick panikattack när vi skulle klättra ner för ett av stupen bara. Kändes lagom onödigt, men antar att det är kul att ha varit där.
Kom för 30 minuter sen och ska hoppa in i duschen nu. Eftersom bion blev inställd i måndags ska vi dit idag istället! Ska vara där kvart i fem, so i better be going:)

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0