SHORTS PÅ STUDENTEN?

Valborg var kul. Började klockan tio när Hanna kom hem till mig, sen begav vi oss ut i regnet. Stack till Stadsparken halv elva med Isabell och Yasmine. Men liksom, det regnade?! På Valborg! INTE okej. Fick liet panik och så. Men det löste sig. Blev pizza och sen fest hos Måns och Robin på kvällen. Jättemyssss.

Ska snart kila iväg och göra några grejer på stan och sen möta upp Måns. Ska dra till Nova med Theo och John :] Isabell jobbar där idag, vi ska käka lunch, störa henne och jag ska förhoppningsvis hitta en studentklänning. Men vem vet, jag är ju inte så mycket för klänningar överhuvudtaget.. Kan man ha shorts på studenten? Och jeans + hood på balen? Nej, gick jag över gränsen nu? Men ärligt, studenten. Vita shorts, vitt linne och converse. Varför inte? Jävla regler samhället satt upp.

Kommentarer
Postat av: isabell

tack för det fina besöket idag :*

2010-05-01 @ 18:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0