SUMMER RED.

Idag är det ASLJUST ute. Men tro fan inte att det är sol för det! (Ask)monlen täcker solen & kommer göra det för fem år frammåt känns det som. Jaja, vaknade för en timme sen, skönt att sova ut! Har druckigt min morgonkopp med kaffe & Proviva Hallon & Granatäpple - mums!

Har även hängt tvätt och målat naglarna i Summer Red. 39.90 på H&M, IsaDora har lite rea and I love ittt. Tyvärr hade dom inte alls många färger jag gillade. Snarare bara EN - Summer Red. Haha!

Nu ska jag sätta på ett Friends-avsnitt, låta naglarna torka, och sen plugga psykologi. Hörs sen!


Såhär ser det ut efter 2 lager.


Egentligen ville jag ha mörka färger - trivs mycket bättre med det!
Men det fanns inte & rött är aldrig fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0