TINGSEK & PACKNING.

Lyssnar igenom Tingsek album. (Eller skivor, som det egentligen heter. Känns bara så 90-talistiskt och säga det...). Har precis gjort klart min mat tills imorgon. Pastasalladen är klar, quornfiléerna är marinerade och ryggsäcken är halvfull! (Ja, jag ska ha ryggsäck imorgon, and I'M PROUD!)

Nu ska jag bara slänga i lite tröjor, underkläder + kvällsoutfit i min bag också. Sen är jag typ klar. Ska packa ner smink, vatten & all mat imorgon bitti:) Ska vara på skolan kvar i nio... Wish me luck;)

Vi hörs imorgon, lovar att skriva innan jag går imorgon! Har ni tur visar jag en bild på ryggan också;)

Kan vara snyggaste bilden på Tingsek. Vet ni någon snyggare?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0