UTAN CIGG - TREDJE DAGEN.

Har precis tagit lite ansvar och varit och handlat. (Ja, med pappas kort. Får passa på nu sista tiden innan jag flyttar hemmifrån..) Typ pasta, sötpotatis<3, cola och snus. Men vafan. Behöver inte mycket mer än så i mitt liv :)

Hade en dröm inatt, Thure bjöd mig på cigg. Jag tog flera bloss och fick ångest efteråt. Sen stod han bara och skrattade :( Hemskt när jag vaknade, kan jag säga. Rätt skönt att inte röka, får se hur det går i helgen. Eller snarare nästa gång jag ska festa. Jaja, det tar jag då!

Ikväll är det både Anna Anka OCH Grey's Anatomy. Ska ladda upp med min chokladkaka och thé!

Ska slänga in sötpotatis i ugnen och koka lite pasta nu, puss!


Jag i min älskade Sex Pistols-tröja! (Köpt i Köpenhamn för ca 3 år sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0