WE'LL JUST LAUGH ALONG.

Hej...
Längesen, jag vet. Saknat mig? Jag har faktiskt saknat mig lite.
Som ni vet ventilerar jag ju min hjärna och mina tankar på bloggen, och att INTE göra det på en vecka för att vara mig betyder kortslutning. Ja, kortslutning i min hjärna.
Imorgon ska jag och Lollo till Köpenhamn och söka jobb. Känns sådär. Hade jag jobbat i Köpenhamn hade jag helst velat ha ett helt annat liv. Men just nu vill jag inte ha det livet. Förstår ni? Inte för att jag bryr mig, men känns skönt att inte vara ensam och vissa grejer ibland..
Fast å andra sidan behöver jag ett jobb, så får jag ett där så tar jag det. Just like that.
Nu kommer snart Lollo och hämtar mig så bäst att packa det sista till vår sleep over. HERRÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0