AND I'M NO LONGER MYSELF.

Innan kunde jag älska att vara ensam. Alltså någon kväll i veckan, bara vara med mig själv. Duscha, se en film, fixa naglarna, läsa osv. Men på senaste tiden hatar jag det. Jag hatar att vara ensam Speciellt på kvällen/natten. Ibland räcker det med att jag ser en film med mamma eller så, och sen sover själv. Det är liksom lugnt. Men att vara ensam från eftermiddagen tills jag lägger mig får det att börja klia i min kropp. Jag hatar det. Visst, jag kan se mina serier. Men måste ändå ta en paus. Facebook, blogg, cigg osv. Fast nu har jag i och för sig inga cigg... Saknar sommarkvällar när man satt ute och rökte vattenpipa fram tills två på natten. Utan att frysa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0