FEELING GOOD.

Fredasträning känns extra bra. Vet inte ifall det bara är jag, men jag känner mig lite extra duktig och lite mer redo för helgen. Inte för att det händer något speciellt denna helgen eller för att jag har något jobb på vardagarna, men det är ändå en jävligt bra känsla.
Har duschat och klätt på mig nu och ska hem till mamma om lite drygt en timme. Fredagsfika med henne & sen ska jag få massage!! Gärna armar och händer, det är jävligt skönt!
Körde lite extra hårt på styrketräningen idag. Mycket lår; insida, utsida, framsida & baksida. Yes indeed, jag ska bli jäkligt fit nu! Haha!
Ska sätta på lite mascara och dricka C-vitamin, hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0