GET YOURSELF TOGETHER.

45 minuters träning med Olivia idag. Kondition och lår, jävligt nice! Nu ska vi fan ta tag i det! På måndag kör vi igen och då ska jag styrketräna också. Längtar redan för det var verkligen skönt! Efteråt gick vi hem till Olle, satt på hennes balkong och åt knäckebröd med diverse pålägg.

Nu är jag helt slut och hade kunnat sova. Men jag vill itne för jag måste tvätta, dammsuga och fixa lite med mina naglar. Ska satsa på att ha fina naturliga, wish me luck! Haha!

Skönt på ett sätt att vara ensam så jag har lite tid till mig själv. Fast å andra sidan brukar jag tröttna på det efter 2-3 timmar... Jaja, nu ska jag återgå till tvätten... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0