I DON'T KNOW WHERE THIS FEAR COMES FROM.

Together we done so much fun shit in our days I don't remember the half
But that's just because little baby girl most of the time I was drunk of my ass.
Tänk vad mycket som förändras genom året. Hur många som har ändrats, hur mycket man själv har ändrats. Vart var jag för fem år sedan? För tre år sen? Och var kommer jag att vara om tre år? Om utvecklingen alltid går i samma takt kommer jag ha kommit jävligt långt om tre år. Som människa alltså.

Lyssnar på HOFFMAESTRO's nya album, Skank-a-tronic Punkadelica. Mest bra och sköna låtar, typ som Lullaby & Our Song. Men anyways. Har jävligt tråkigt och fryser som fa-an. Ska ut och ta en cigg nu innan jag dör lite och sen fortsätta surfa på Internet he-he-he-he-he. Pözzz.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0