UR UPPDRAG GRANSKNING.

Har sett ännu en dokumentär på svtplay.se. Denna gången handlade det dom sölja/niqab och hur samhället, men även individer, ställer sig till det. Bra & intressant. Ni kan se den här!

Personligen är jag jävligt delad i frågan. Ja, alla skafå se ut/klä sig som dom vill. Men som dom tar upp i programmet så hade jag inte velat att mina barn dagisfröken skulle börja niqab. Jag säger inte att det ger ett dåligt intryck, för det ger faktikst inget intryck alls. Hade jag haft en affär hade jag inte anställt någon med niqab, då ansiktsuttryck är något av det mest säljande hos en människa.


Vad tycker ni? Ska vi inskaffa förbud som Frankrike och Belgien gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0