WE ALL LOSE ONE ANOTHER.

Ibland är det mest skit. Som nu. Första mötet på Arbetsförmedlingen, helt okej liksom. Hon skickade mail till mig om jobb jag ska söka. Visst och fine, lätta jobb, del-/och heltids anställningar. Men så kommer jag hem och så ba: Du måste installera Adobe Reader.
Och jag som är världens mest otekniska människa börjar undra varför jag inte bara kan öppna det i Word... Men det gick inte. Så jag installerar Adobe-helvetet och tror på allvar att det ska funka. 2 av 5 bifogade filer gick att öppna. Men självklart kan jag inte maila mitt CV; "Vi tar inte emot ansökningar via epost". Nehe. Vem ska betala min resa till Malmö och tillbaka? Fast nej, det handlar inte bara om pengar. Det handlar om att 1. Hitta 2. Veta när butikschefen är inne och jobbar 3. Ta reda på vad man bör ha på sig.

Dessutom har Internet här hemma blivit riktigt långsamt = Spotify laggar sönder!! Sug alltså.

Nu måste jag leta upp en jobbcoach & skriva in mig på StudentConsulting! HEEEEERRÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0