WHAT WE DID NEXT.

Jag är så jävla trött på allt snack om jobb. Vare sig det är någon polare eller en familjemedlem. Den enda personen som det har varit roligt (nästan) att prata med var hon på Arbetsförmedlingen. Inte för att jag trodde på allt hon sa eller för hon var schysst. Nej, men hon förstod. Förstod när jag berättade hur mycket det sög att inte ha jobb och så vidare. Fan alltså. Jag lägger ner jobbsnacket ett tag nu. Får se vad som händer helt enkelt.

Skitbull att vara ensam i alla fall! Riktigt röksugen, men har inga cigg och är lika lat som vanlig så orkar inte gå ner till affären. Hade gärna sett en riktigt lam kärleksfilm och gråtit lite ikväll.  Om någon jävel säger någon för snällt eller gör något för bra nu så kommer jag helt seriöst falla ihop på golvet och gråta. Varför? Nikotinbrist, antagligen. Och mycket tankar. Som vanligt alltså!

Nu blir det SVT-serie. Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0