YOU DON'T KNOW HOW LOVELY YOU ARE.

Jävligt skönt att komma iväg, komma till en bättre plats, om så bara för några dagar.

Nu är jag hemma igen. Har ätit upp resterna av några kakor som legat och väntat på mitt rum.
Dricker saft. Saft och vatten. Typ det ända jag dricker nuförtiden. Det är gott.
Jag har riktigt tråkigt nu. Vet inte vad jag ska ta mig till när jag är ensam längre.
Ta igen serier på datorn, visst. Det håller någon timme.
Men sen då?
Pill och fix med naglar, ögonbryn osv.. Fine, 30min. MAX.
Har aldrig ork att göra riktigt mat, så blir mest nudlar eller mackor.
Tror verkligen jag måste inskaffa mig ett djur.
Någon som alltid finns här hemma och väntar på mig.
En katt hade inte varit fel. Men pappa hade inte blivit så glad tror jag.
Lyssnar mest på arg musik nuförtiden. Känns som om jag får ut mycket av det.
Cross my heart,
I hope you die
Left by the wrong side
Karamas us a bitch
Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0