EMINEM.

Jag lyssnar på.... EMINEM.
Och nej, inte dom nya låtarna. Dom som faktiskt är helt okej, Love the way you lie, Not Afraid, Drop the world osv..
Nej.
Dom gamla.
Mockingbird
When I'm gone
Stan
Lose yourself
My name is
The way I am


Och så den självklara frågan: Varför?

Jag gillar inte hiphop och jag gillar inte rappare.
Men det är så mycket minnen! Mycket bra, lite dåligt.
Och vissa texter är faktiskt bra.
Some days I sit, starin' out the window
Watchin' this world pass me by
Sometimes I think theres nothin' to live for
I almost break down and cry

Somtimes I think I'm crazy
I'm crazy, oh so crazy
Why am I here, am I just wasting my time?



Kommentarer
Postat av: Liza Ellisson

Eminem <3

2010-09-13 @ 10:11:48
URL: http://miissapriil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0