SICKNESS.

Mår riktigt illa. Undrar om det är 1. brist på nikotin 2. brist på sömn 3. mini-piller 4. dålig luft. Ja, jag ser endast dessa fyra punkterna som rimliga alternativ. Igår rökte jag bara två cigg. En vid halv fem och en vid halv elva på kvällen. Behövde inte mer och är inte alls sugen just nu. Jävligt skönt faktiskt. Måste bli av med mitt beroende innan jag kan börja feströka igen. Höhö, smart jag är alltså. Nej, to be honest. Ska snart bege mig till bussen för att sen åka hem till Marcus. Måste handla halstabletter innan! Undra om man kan söka jobb på apoteket? Typ kassan. Får man rabatt då? Kan ju lika gärna lämna in CV där som på en annan affär! Nära och bra också (:.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0