SOMLIGA LJUS BRINNER ALDRIG UT.

Igår hade jag DAMP för jag hade glömt mitt lösenord till datorn!!! Okeeeeeeeeej. Ni som känner mig vet hur jävla viktig min dator är för mig (ja, jag är en nörd) och eftersom jag fortfarande itne har en Iphone eller liknande blev det ett helvete.

Men imorse kom jag på det:D:D:D:D Happy moment, jappppp!! Så det är alltså därför jag kan skriva här nu. Lyssnar på Fall Out Boy, Sugar, We're Going Down. Måste säga att bara låtnamnet är sjukt bra! Haha, i like ittttt. Lite speedad för jag sov rätt mycket inatt, 11 timmar tror jag. Och så dricker jag kaffe och har mycket att se framemot på kort sikt. Dessutom sökte jag tre jobb igår. På stället där jag faktiskt tror jag hade trivts på! Woaa.

Ska åka hem till Marcus lite senare men innan dess måste jag; 1. Sminka mig jääättemycket 2. Vaxa benen (hallå?! tjejer har inte hår på benen!) 3. Styla mig jättefint och jättemycket så han inte tror att jag är en slaffs. (Fastän jag är det).

TÄNK PÅ ATT DET FINNS SÅNNA TJEJER INNAN NI SKRATTAR!

...............................

tänktänktänktänk

...............................


HAHHHAHAHAHAHAHHAHA LOL.

Såg faktiskt en sån grej på Facebook, 7 saker varje flickvän gör innan hon träffar sin pojkvän. Okej, relativt intressant, tänkte jag. Mest för att; 1. jag är inte så tjejig 2. jag har ju numera pojkvän.
Så jag "Gillade" sidan för att få se vad det var vi flickvänner tydligen gör.
Byter om minst en gång?
Sminkar sig?
Ja, you get the point.

Så, om jag har en pojkvän men inte alltid gör detta innan jag träffar honom, betyder det då att han egentligen inte är min pojkvän, att jag inte är en "bra" flickvän eller att Facebook ljuger?
Hmm....
Ja, anyways. En (eller fyra) bild/er på mig. Just in case...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0