WHITE RABBIT.

Dom senaste dagarna har jag varit; 1. ledsen 2. instängd i mig själv 3. irriterad 4. frustrerad 5. rastlös.
Och jag ber om ursäkt till dom människorna det gått ut över. Det handlar (antagligen) inte om er. Men det är mycket som suger för tillfället och jag tänker på det extra mycket nu. Och ibland känner jag bara för att aldrig gå ur sängen igen utan bara ligga kvar i fosterställning och gråta. Hade egentligen kunnat göra det, har inte direkt något jobb eller så. Måste sluta röka. Så är det bara. Har rökt två cigg idag. Sa nej två gånger när jag blev tillfrågad senare på eftermidagen. Är inte så sugen heller, är mest hungrig. Och så vill jag ha chips såklart. Har börjat få ett gigantiskt sug efter chips. Vill ha det hela tiden och snabbt som fan! Har dock inte ätit det, utan nöjt mig med choklad. Och det är ju inte helt fel. Men chips alltså.....MMMMMMHMHMHHHHM!

Nä, men seriöst. Förlåt att jag varit knäpp dom senaste dagarna. Har 1. haft mycket i huvudet 2. tänkt på döden 3. behövt ta itu med lite grejer 4. tänkt alldeles för mycket på framtiden & 5. det är höst. På riktigt nu.

Ska snart till mamma. Blir middag med henne & Olivia. Sen mys hos Olle! Ska upp samtidigt som henne imorgon (07.00!!) för frukost och kaffe. Sen ska jag ut och springa. Bra att börja dagen med det nu när jag inte ska röka (lika mycket i alla fall).  Sen ska jag klippa mig klockan 10 så skönt att komma upp tidigt och vara klar med spring & klipp vid tolv. Sen blir det tills att söka jobb. Har lite fler ställen att gå och lämna in CV på.

wish me luck. hepppppppppppppppp! i'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0