WRONG WAY?

Har kommit tillbaka till fasen "svårt-att-sova". Sov till två idag. Kommer inte kunna somna förrens om tidigast en timme känns det som. Jag sa godnatt till Marcus och mig själv för snart en timme sen. La mig skönt, satte på SLEEP på Spotify och kände mig lugn. Men ingenting. Inte ens lite trötthet. Börjar bli irriterad på mitt liv. Jag hatar att inte ha rutiner. Typ skola eller jobb. Visst, jag kan tvinga upp mig själv vid tio varje dag. Men eftersom jag inte behöver stänger jag hellre av alarmet. Särskillt om jag "bara" sovit 8 timmar.

Ska verkligen försöka gå upp 11 imorgon. Ut och gå. MEn jag blir itne förvånad om jag vaknar vid ett och upptäcker att jag stängde av alarmet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0