WHEN I THINK ABOUT ALL THIS TIME.

Okej. Det är officiellt natt (klockan är ju faktiskt över tolv) vilket ger mig fullständig rätt till att inleda med "Okej, nattliga funderingar...." eller "Nattlig tanke 1..... 2......"osv. (Nu inledda jag inte så, eftersom jag är en person som gärna förklarar mig innan jag gör något, utifall att liksom).

But here I am.
Fan. Tiden går så in i helvete fort. Har haft sjukt mycket tankar som fladdrat runt i hjärnan på mig. Fått för mig att det skulle underlätta om jag skrev ner grejer, pen & paper, och organisera grejer. Och ja, det hjälper. Jag tänker inte lika oroligt längre. Men å andra sidan får jag inte direkt mer grejer gjorda. Det gäller ju som sagt att ta tag i det.
Hur vet man att någonting är rätt när det kan känns rätt så fel och göra så jävla ont?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0