ALWAYS SMILE.

Har inte skrivit något vettigt på länge. Eller någonting alls för den delen. Jag har skrivit i en så kallad dagbok. Fast egentligen är det ett anteckningsblock. Har så mycket tankar kring livet. Ibland ångest och det vill man ju inte skylta med! Men here we go! Eftersom jag börjat träna har jag 1000 gånger mer energi än jag någonsin haft tidigare. Det känns sjukt gött.

Något som inte är lika  gött är:
1. Min dator har fått virus och funkar inte alls
2. Det är februari. Enligt tester är det den månaden man är som blekast i
3. Jag har fortfarande inte köpt träningsskor vilket lett till ännu mer knäproblem. Men ska inhandla det imorgon, promise!
4. Jag har 17 spänn på kontot. Max.
5. Jag är arbetslös
6. Det dröjer nästan ett halvår till jag fyller 20
7. Jag har inte körkort

Dags att ta tag i livet! Tror jag vet vad jag vill göra det närmsta året i alla fall..
Vill inte skriva för mycket nu eftersom jag ärligt talat känner mig... hmm.. ringrostig? E de så man säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0