RANDOMNESS.

Imorgon vill jag vakna vid tio av solen som lyser in och värmer mitt ansikte... Vad är oddsen på det tror ni?! Saknar våren och sommaren att det nästan gör ont i mig.. Längtar tills jag kan dra ut och springa. Är så sugen på det just nu, men så fort jag tittar ut är det inte bara mörkt, utan även snö snö snö och minusgrader!! Fan för vintern!
Blir en prommenad imorgon istället.

Förövrigt: Jag älskar spontana grejer. Sms, telefonsamtal, blickar..!
Fick något av det idag av en speciell person... Fick mig att le :)

Imorgon ska jag på första mötet med min kurator. E lite nervös, har inget speciellt att prata om? Bara en jävla massa tankar som flyter omkring, finns, men som inte utvecklas. Hmm.. Ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0