SNART KAN MAN DRA UT OCH SPRINGA.

Var och tränade en timme. Är så jäkla slut! Körde rätt hårt och sjukt intensivt i början... Varför lär jag mig aldrig att ta det lugnt först och kämpa hårt sen!!? Jaja, det kändes sjukt nödvändigt att lägga till lite extra efter helgen, vet inte varför? Kanske för jag druckit en del rödvin och ätit både pannacotta, choklad och massor av mat.
Nu e jag i alla fall ren och fin:)

Tränar rätt mycket eftersom jag vill se ut såhär till sommaren. Tror ni jag lyckas? Jag hoppas verkligen, men armarna kommer bli sjukt svåra att få till...



Och om ca 1 månad kan man dra på sig lång tröja + en tunn jacka och dra ut och springa. Jag hatade att springa innan, nu älskar jag det! Rensar tankarna och lungorna;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0