TISDAG = HÅRDTRÄNING.

Godmorgon alla fina!
Sitter med min vanliga morgonrutin: Facebook, hotmail, bloggar & kaffe!
Ska snart in till köket och göra iordning en lite större frukost idag eftersom jag ska träna i tvp timmar. Både styrka, kondition och sista timmen styrkeyoga! GAnska taggad när jasg vaknade, men tittade ut och det var helt vitt på marken o i himlen?! What's up with that??!

Ska i alla falll äta lite mozarella, avocado, stekt skinka och llite fetaost. TIll det dricker jag som vanligt grönt té och vatten. (Fast jag ploppar ner brus-vitaminer). Sen blir det till att läsa tidningen och läsa dagens soduko i DN!

Nej, nu måste jag hoppa i träningsbyxorna så jag inte segar ner mig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0