VILKEN ROLL HAR DU?

Det slog mig nyss att jag är ganska impulsiv i tanken men inte i praktiken. Alltså, vill jag göra någonting vill jag göra det nu. Inte om en månad. För det mesta är det nog så i alla fall.

Teatern var riktigt bra. Handlade om hur man är som människa, hur man tänker och vilken roll man har i sitt egna liv. Väldigt intressant, rolig, sorglig, tankefull.. Efteråt var det skaldjursbuffe! Eftersom jag går på min "diet" får jag äta skaldjur så jag åt 3 tallrikar fulla mit kräftor, hummer, räkor och musslor! Sen blev det en liten pannacotta till efterrätt! Kunde inte motstå och det var värt det.

Skulle egentligen ut med Olivia efteråt men jag känner mig helt DÖD i kroppen så ska lägga mig i badet och sen gå och lägga mig! Underbart.

Tog tyvärr inga bilder idag, glömde helt bort :(

Sov sött allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0