BACK TO BLACK.

Idag kände jag mig lite nere. Vet inte om det var för att jag var ute igår eller för att jag drack eller för att jag bara sovit fem timmar. Men jag stack ändå och tränade och fyfan vad skönt det kändes efteråt. Jättebra sätt att få ur sig all negativ energi. Fastän det var kämpigt att ta på sig kläderna och ta sig dit, var passet grymt och ledaren var sjukt pushig, vilket jag tycker om!

Sen färgade jag håret, back to black. Nästan. Mörkbrunt. Det har ju bleknat lite och jag hade fått en liten utväxt, gjorde det själv och det blev fint tycker jag!
Nu eftersom jag haft en halvbra dag ska jag få äta massa middag och dricka gott vin! Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0