HELT DÖD.

Idag e jag lite deppigt igen.. Eller ja, mer trött kanske. Känns som om det var evigheter sen jag var ensam, sov själv i min säng och gjorde det jag kände för... Inte för att jag saknar det. För det gör jag verkligen inte. Men samtiditg vet och tror jag att alla människor behöver lite alone-time. Vare sig det bara är en kväll eller en hel helg. Men jag behåller fokus på det jag behöver, på det jag måste. Kan inte släppa taget om allt som gått så bra i flera veckor. Vill fortsätta såhär - frammåt. Jag har verkligen inget vettigt att säga till någon idag. Tränade vid 12 men sen dess har jag inte pratat med någon.. Lite yr, trött, förvirrad och nere. Kan också bero på regnet... Regn på första gången på länge. Innan har det bara varit grått. Å ja som trodde de skulle bli vår...

Kommer bli en helkväll framför soffan om ingen kommer förbi och drar ut mig. Orkar inte ta tag i någonting just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0