I BECAME SOMEBODY THROUGH LOVING YOU.

Sitter hemma hos mamma och har nyligen ätit den perfekta middagen: sallad, kyckling och fetaost. Muums! Hemma e bäst ändå..
Har kännt mig lite nere dom senaste dagarna och de e ju tråkigt, för jag vill vara rolig och ha kul! Vill sprida energi och få energi av allt jag gör! Känns som om jag bara gör grejer på rutin. Istället för att jag vill och längtar efter det. Förutom träningen. Har börjat älska att träna. VIll gärna springa Lundaloppet den 7 maj, men ingen jag frågat vill vara med.. De e ju tråkigt att springa själv!! Plus så e jag lite nervös för vet ju inte alls vad det innebär med ett lopp. Antagligen e de ingen big deal alls, men vill ändå göra det en gång i mitt liv i alla fall! Plus, sjukt bra anledning till att börja springa redan nu och köpa nya träningsskor till utomhuslöpning!
Ikväll blir det Wallander med mamma och sen sleep over hos Olivia:) MYS! Bye<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0