I MISS U.

Ibland känns det som om tiden springer förbi. Som att jag går miste om en jävla massa grejer, en jävla massa tid. Men ibland vill jag spola tillbaka tiden, eller stanna den, om bara för en sekund. Snart har det gått ett år och mening var kanske att det skulle få ett slut. "Allt har en mening" "Jag tror på ödet". Det är fortfarande sant. Men ibland är det svårt att greppa tag om 'sanningen' och verkligen leva efter det. Precis som alla människor med principer. Det händer plötsligt något som gör att principerna måste utvidgas eller ändras. Innan trodde jag det hände 'svaga' människor, eller människor som kanske inte egentligen trodde på sina principer.
Nu vet jag att det inte alls är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0