IF I USED TO LOVE YOU.

Borde verkligen gå och lägga mig. Vill komma upp 9 imorgon. Det var ju denna veckans mål! Men får se det som att jag tar igen allt på söndag när jag ska upp och flyga. Blir ändå inte senare än 10. Upp - ut och springa. Bra start på dagen, alltid.

Det här med att sova, förresten. . Överskattat? Behöver vi verkligen det? Om vi nu behöver det so bad, varför har då varannan människa sömnproblem och kan ligga vakna 4 nätter i rad? Hmm... Undra om allt e en inbillning, som kärlek, eller om vissa grejer faktiskt finns. Jag menar, hur vet man att man inte ha sovit? Ibland tror jag att jag inte sovit, men tydligen har jag snarkat som en häst. Tänk så sover man, bara att man vaknar skitofta och därför e man trött, förvirrad och tror man har sömnproblem. MEN VAD VET JAG.

Vill shoppa. Det finns ju så mycket fina grejer idag ute på marknaden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0