I'M NOTHING ON MY OWN.

Jag tror inte någon i hela världen mår bra av att vara ensam. Men ensamhet innebär inte att man är singel eller gör resor med sig själv. Ensamhet är någonting sorgligt som ingen borde uppleva. Ensamhet väljer man inte. Ensamhet finns och det är riktigt jävla synd.

Har lite nya grejer på G. Alltså, bara för mig själv och bara för att jag inte har något annat att tänka på typ. Förra veckan försökte jag vara lite naturlig av mig. Inte så mycket smink och ingen plattång! Inte ens när jag gick ut!! Inte ens hårspray.. Jag vet, ytligt. Som om det skulle vara en stor grej. Men när man är van vid något och testar motsatsen blir det en liten grej av det. Det är jävligt roligt faktiskt. Känns som om man tar av sig ett skal av all ytlighet och bara är. Det känns skönt! Sen är det såklart kul att fixa med sig, smink, noppa ögonbryn, nagelförlängning osv osv.. Men att brya det, bara för en vecka, kan vara mer givande än vissa skolämnen.

Satt i en park innan idag med en nära vän och fan vad många det var som var ute och joggade! Så jäkla härligt! Ska också sätta igång med de nu i veckan. Något av det mest befriande inom träning tycker jag. Måste skära ner på rökningen rejält om jag ska märka skillnad på konditionen, men det ska säkert gå bra!

KEEP UP THE GOOD WORK, KEEP SMILING, KEEP LAUGHING, KEEP LOVING ♥
Känslor kan vara sjukt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0